Ομάδα διαχείρισης καταγγελιών στον ΕΟΠΥΥ
Ομάδα διαχείρισης καταγγελιών δημιουργήθηκε στον ΕΟΠΥΥ η οποία θα διαχειρίζεται τις όποιες καταγγελίες, είτε φτάνουν με επιστολές, είτε φτάνουν με τα τηλέφωνα, είτε φτάνουν μέσω του 184, αρκεί αυτές να είναι επώνυμες όπως επισήμανε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος κατά τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου για τον ΕΟΠΥΥ.
Της ομάδας θα ηγείται ο κ. Κώστας Νικόλης, αντιπρόεδρος του ΕΟΠΥΥ. Η ομάδα θα εξετάζει τις επώνυμες και μόνο καταγγελίες και θα δίδονται άμεσες λύσεις.
Είμαι από το Ν. Πετρίτσι Σερρών. Την Πέμπτη 7 ΦΕΒΡ. έκλεισα τηλεφωνικό ραντεβού μέσω 14900, στο ΙΚΑ Σιδηροκάστρου, για εμένα στις οκτώ και μισή και για τον πατέρα μου στις εννέα παρά δέκα. Είμουνα στην ώρα μου στο κέντρο υγείας όπου συστεγάζεται το ΙΚΑ και περίμενα μέχρι τις εννέα χωρίς να εμφανισθεί ο καρδιολόδος. Θα συνέχιζα να περιμένω παρά του ότι είχαν παρέλθει τα ραντεβού, εάν ένας συγχωριάνος μου που μπήκε εκείνη την ώρα στο κέντρο υγείας δεν μου έλεγε πως ερχόνταν από το ιατρείο του συγκεκριμένου καρδιολόγου (Πριονίδης) όπου και εξετάστηκε ο παππούς του.
Δεν με απασχολεί που έχασα την μέρα μου ακολουθώντας τις προβλεπόμενες διαδικασίες, οι οποίες δεν παρέχονται δωρεάν, άρα θα έπρεπε να είναι αξιόπιστες, αλλά το ότι όποια προσπάθεια γίνεται,προσκρούει σε παγιωμένες συνήθειες αυτών που πρέπει να τις εφαρμόσουν.
Με εκτίμηση
Σαββίδης Ελευθέριος Σμχος(Ι) ε.α.